مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


آرمان قدس شریف، نَه یک مساله عربی بلکه هدف بزرگ جهان اسلام است

 
روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در بیانیه‌ای از شهروندان مومن زنجانی و کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مسئله فلسطین و وضعیت سخت و دردناک زندگی زیر چکمه اشغالگران مشکل عمیق و بزرگی است که سالها امت اسلامی از آن رنج می‌برد.
حقیقت آن است که عامل اصلی این مسئله و ظلم و بیدادی که صهیونیست‌ها بر فلسطین روا می‌دارند و زخم‌هایی که بر پیکر خونین فلسطین وارد می‌شود استکبار بویژه شیطان بزرگ آمریکاست.

خیانت‌های آشکار کشورهای مرتجع منطقه و دیکتاتورهای دست نشانده و بازی انتقال سفارت آمریکا به قدس روزهای خونینی را برای مردم فلسطین رقم زده است. امروز این پاره تن جهان اسلام در آتش حقد و کینه مستکبران می‌سوزد و فریاد استغاثه مظلومان بلند شده است. سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این ظلم و فساد صهیونیستها خیانت و همراهی با کفر و استکبار است.

چاره کار فلسطین دست مجامع بین‌المللی و سازمان ملل بی‌خاصیت امریکایی نیست. علاج درد و زخم فلسطین مبارزه و ادامه این انتفاضه‌ها و تظاهرات‌هاست. ایستادگی و مقاومت مظلومانه و مقتدرانه، فلسطین را آزاد خواهد کرد و امید بازگشت قدس به آغوش دنیای اسلام را محقق خواهد ساخت.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس یادگار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از ژرفای دوراندیشی امام خمینی (ره) است و حاکی از اعتقاد و پایبندی ایشان به انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
روز جهانی قدس تجلی آرمان فلسطین و فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است. صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و بویژه ملت شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق ملت فلسطین حمایت کرده و اسرائیل جنایتکار را محکوم می‌نماید.

مدیریت و کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در  آستانه روز جهانی قدس جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌نماید.

بدون شک، حضور گسترده مردم در این راهپیمایی عظیم راه را بر زیاده خواهی های آمریکا و دیگر همپیمانانش خواهد بست و اطمینان داریم که با فریادهای حق طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، آرمان امام راحل(ره) مبنی بر آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم کرد.

روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان
08 اردیبهشت 1401 وحید اکبری 1876
12 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025