مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

بسم الله الرحمن الرحیم
قدس ، سرزمین و موطن میلیونها مسلمان و قبله اول مسلمین جهان است، سرزمین مجاهدان مخلص و دربندی است که بیش از 6 دهه این سرزمین شریف و بزرگ جهان اسلام توسط معدود جماعتی غاصب و غارتگر با حمایت نظام سلطه به زنجیر کشیده شده است .
قصه قدس و مردمان سرزمینش ، قصه پرغصه جهان اسلام و تمام آزادی خواهان جهان است . مردمان این قطعه از جهان اسلام از خانه و کاشانه شان مظلومانه رانده شده و سرزمین سبزشان به تلی از خاکستر تبدیل شده ، درختان سرافراز و ایستاده زیتونشان شان قد خم کرده ، پیران ، جوانان ، زنان ، مردان و کودکان مظلومش با فقر و درد و بی خانمانی و غربت دست و پنجه نرم می کنند.
در هیاهوی تبلیغات شوم و سهمگین نظام استکباری و استعماری سلطه ، حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با تأسی از آموزه های دین مبین اسلام و مکتب نورانی نبوی (ص) فریاد فرونهفته مسلمانان جهان برای آزادی قدس را در جهان طنین انداز کردند .
تصمیم احیاکننده قائد کبیر جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک و پر فضیلت رمضان به عنوان « روز جهانی قدس » مصداق بارز کلام وحی است که می فرمایند :« اگر در راه دین ازشما یاری طلبیدند بر شما واجب است که آنها را یاری کنید » .
بدینوسیله اعضای هیات مدیره و کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان در تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان سرافراز ، حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی ) همگام با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس شریف حضور پیدا خواهند کرد و همچنین از عموم ملت بزرگ و انقلابی ایران دعوت می نمایند همچون گذشته با الهام گرفتن از آموزه های مترقی اسلام ، با وحدت و انسجام در سال « دولت و ملت ، همدلی و همزبانی » با گام های استوار و فریاد رسای خود ، « آزادی قدس شریف » را مطالبه نمایند .
هیئت مدیره و کارکنان شرکت
غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان

18 تیر 1394 وحید اکبری 2168
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025