مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×



خرید بیش از 23 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید تضمینی بیش از 23 هزار تن گندم بذری و مازاد بر نیاز کشاورزان تا روز 6 اردیبهشت ۱۴۰۱ در استان خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از 23 هزار تن گندم کشاورزان که در سال زراعی 1400 برداشت کرده اند از طریق سیلوی‌های استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز شده است.
 
ولی اله زمانی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، ادامه داد: اکنون بیش از 1790 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزانی زنجان از طریق بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.
 
ولی اله زمانی توضیح داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به استقبال کشاورزان از خرید تضمینی مازاد بر نیاز گندم، سیلو  های کارخانه آرد فخر و تابان و سایر کارخانه ها برای ذخیره سازی و استفاده روزانه گندم خود، مجوز خرید تفاهمی گندم دریافت کرده اند تا کشاورزان جهت تحویل گندم خود دچار مشکل نشوند.
 
زمانی افزود: کشاورزان می توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم مازاد بر نیاز خود به سیلوی غدیر زنجان مراجعه کنند.
 
وی گفت: خرید تضمینی گندم تا 15 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود با توجه به استقبال کشاورزان از نرخ جدید، بیش از 30 هزار تن خرید تضمینی گندم داشته باشیم.
 
 کدخبر:13/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال استانداری زنجان
07 اردیبهشت 1401 وحید اکبری 852
8 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025