مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
اولین جلسه کمیته خرید گندم و دانه های روغنی استان زنجان در سال جاری برگزار شد



مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از برگزاری اولین جلسه کمیته خرید گندم و دانه های روغنی استان با حضور معاون اقتصادی استانداری و سایر مسئولین مرتبط خبر داد.

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: اولین جلسه کمیته خرید گندم و دانه های روغنی استان با هدف هماهنگی و سازماندهی بین دستگاه های اجرایی مرتبط با حضور معاون اقتصادی استانداری زنجان و سایر مسئولین استانی در محل سالن امام علی (علیه السلام) استانداری زنجان برگزار شد.

ولی اله زمانی گفت: در این جلسه هماهنگی های لازم بین دستگاه های اجرایی مرتبط، مسائل و مشکلات حوزه خرید تضمینی گندم از کشاورزان مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

زمانی گفت: با توجه اهمیت تامین و ذخیره سازی گندم برای مصرف واحدهای خبازی و صنعتی در استان، 40 مرکز اعم از دولتی و خصوصی برای فصل خرید ( اول تیر ) آماده سازی می شود.

وی با اشاره به استقبال کشاورزان از نرخ جدید خرید تضمینی گندم افزود: طبق سال های گذشته سعی داریم حداقل نیاز گندم استان را از کشاورزان خریداری و ذخیره کنیم.
 
پایان خبر/
کد خبر :
3/1401

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال استانداری زنجان
22 فروردین 1401 وحید اکبری 582
6 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025