مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در مورخ 7/5/95 از مرکز خرید سیلوی زرین پیمان خدابنده با فضای 70 هزار تن سیلوی استاندارد گندم و 40 هزار تن سیلوی در دست بهره برداری بازدید نمودند.
در این بازدید مدیرعامل سیلوی زرین پیمان خدابنده گزارشی از وضعیت گندم در حال خرید شهرستان و میزان فضای ذخیره ای سیلوهای فلزی این سیلو جمعاً به میزان 110 هزار تن ارائه نمودند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان نیز در این بازدید به روند احداث و افزایش ظرفیت سیلوهای استان اشاره کرد و افزود : با توجه به پیش بینی خرید به میزان 300 هزار تن در استان برنامه افزایش میزان فضای ذخیره سازی در استان در اولویت برنامه های شرکت غله منطقه 14 قرار گرفت.
منصوری با تاکید بر اینکه از سال گذشته نیز بیش از 110 هزار تن گندم در سیلوهای استان نگهداری می­شود گفت : هدفگذاری افزایش ظرفیت استان در سیلوی زرین پیمان خدابنده 40 هزارتن ، سیلوی ولیعصر(عج) زنجان به میزان 30 هزارتن و کارخانه آرد ماهدشت 25 هزارتن و همچنین سیلوی ایجرود به میزان 15 هزارتن صورت گرفت که بحمدالله قریب به 110 هزارتن سیلو به فضای ذخیره ای گندم استان افزوده شده که هیچ گونه مشکلی در ذخیره سازی گندم استان بعنوان کالای ساسی و استراتژیک نداریم.
در این بازدید دکتر قنبری معاون وزیر جهاد کشاورزی ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از کلیه دست اندرکاران در زمینه های مختلف خرید و نگهداری گندم تقدیر و تشکر نموده و رهنمودهایی در راستای بهبود وضعیت روش خرید گندم ارائه فرمودند. 
 
11 مرداد 1395 وحید اکبری 2423
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025