مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


اعطای 50 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای نانوایی در استان زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تسهیلات بانکی تا سقف 50 میلیارد ریال با عنوان "کارآسان" توسط بانک سپه برای دارندگان کارتخوان‌های فروشگاهی پروژه نانینو به متصدیان واحدهای نانوایی پرداخت می شود.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی واحدهای نانوایی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی تا سقف 50 میلیارد ریال با اقساط 12 الی 36 ماهه بر اساس میانگین حداقل مانده روزانه حساب سپید سپه (کوتاه مدت) متصل به دستگاه کارتخوان نانینو انجام خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: اعطای تسهیلات بانکی در راستای مساعدت خبازان عزیز و زحمتکش با هدف بهبود توان مالی متصدیان و ایجاد امکان بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی صورت می پذیرد.
 
زمانی افزود: پرداخت تسهیلات مذکور صرفاً به صاحب سپرده متصل به دستگاه کارتخوان نانینو و از طریق شعبه افتتاح کننده حساب سپرده سپه متصل به آن صورت می گیرد.
 
لازم به توضیح است که متصدیان واحدهای نانوایی جهت استفاده از این طرح تسهیلاتی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط دریافت آن، به یکی از شعب بانک سپه در استان زنجان مراجعه نمایند.
 
کد خبر : 40/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/n28350
 
14 تیر 1402 وحید اکبری 330
0 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025