مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش ایرنا،‌ سعید عباسی روز دوشنبه در کمیته گندم استان زنجان،‌ افزود: هم اکنون از میان یک هزار و 397 نانوایی موجود در سطح این استان فقط 131 واحد از سیستم گازی برخوردار هستند.

وی یادآورشد: با پرداخت 10 میلیارد ریال در اختیار مدیریت بحران این استان، به صورت تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 10 میلیون ریال برای هر واحد می توان این نانوایی ها را دوگانه سوز کرد.

عباسی اظهار کرد: دو گانه سوز کردن نانوایی می تواند اقدام موثری برای مواقع مواقع بحرانی به ویژه در فصل سرما محسوب شود.

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان، گفت: نانوایان می توانند برای دریافت این تسهیلات به فرمانداری ها مراجعه و با دریافت معرفی نامه اقدام به دریافت این تسهیلات قرض الحسنه با نرخ چهار درصد کنند.

وی بر لزوم فرهنگ سازی مصرف انواع نان دارای سبوس از طریق رسانه ها تاکید کرد و مصرف این نوع نان ها را برای حفظ سلامت و افزایش کیفیت نان ضروری خواند.

عباسی بابیان اینکه رنگ نان های دارای سبوس بالا، تیره تر از نان هایی با سبوس کمتر است، لازمه افزایش تمایل مردم برای مصرف این نوع نان ها را فرهنگ سازی از سوی رسانه ها خواند.

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان، میزان مجاز آرد سبوس دار برای بربری را 18 درصد، لواش و تافتون را 15 درصد و سنگک را هفت درصد عنوان و بر لزوم رعایت این استانداردها در نانوایی ها تاکید کرد.

وی یادآورشد: تمامی نانوایی های مستقر در سطح این استان باید آرد مورد نیاز خود را از کارخانجات موجود در زنجان تهیه و در صورتی که آرد مورد نظر فاقد کیفیت مناسب بود، برای رفع نقاط ضعف و بهبود کیفیت مشکلات را به سازمان غله اطلاع رسانی و گزارش کنند.

عباسی اظهار کرد: کارخانجات زنجانی همچنین می توانند آرد مورد نیاز صنف و صنعت را نیز با مشخصات و استانداردهای مد نظر سازمان غله تهیه و توزیع کنند.

http://www5.zanjan.irna.ir/fa/News/80498002/اقتصادی/نانوایان_برای_دریافت_تسهیلات_دوگانه_سوز_کردن_نانوایی_ها_اقدام_کنند

26 دی 1391 وحید اکبری 2112
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025