مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


اجرای مرحله 15 پخت دو شیفته واحدهای نانوایی لواش در شهر زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 40 واحد متخب نانوایی لواش در مرحله 15 برای ارائه خدمات و تامین نان شهروندان زنجانی از تاریخ 8 دی تا 7 بهمن ماه سالجاری به صورت دو شیفت به صورت یکسره در سطح شهر زنجان پخت خواهند داشت.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به پخت یکسره برخی از نانوایی‌ها، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اعضای کارگروه آرد و نان استان زنجان بصورت فوق العاده از ساعت 6:30 الی 18:30 ارائه خدمات خواهند نمود.
 
زمانی با بیان اینکه آردهای تخصیصی در قالب فوق العاده می باشد، گفت: 40 واحد منتخب نانوایی لواش نیز، ساعات پخت خود را نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد در شیفت صبح، عصر تا ساعت 18:30 افزایش می‌دهند .
 
 وی افزود: 40 واحد منتخب نانوایی از ساعت 9:15 الی 10 برای صرف صبحانه و از ساعت 15:15 الی 16 برای اقامه نماز و ناهار فعالیت پخت نخواهند داشت و مابقی ساعات به صورت فعال به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق استانداری زنجان صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر زیرنظر کارشناسان استانداری زنجان مورد نظارت و کنترل واقع می گردد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی، واحدهای نانوایی بر حسب مسیرهای پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت دو و سه شیفت خواهند کرد.
 
کد خبر : 119/1401

 لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان

 
08 دی 1401 وحید اکبری 953
3 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025