مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


35 واحد نانوایی لواش سطح شهر زنجان دو شیفته شد
 
مسئول روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در مرحله پنجم 35 واحد نانوایی برای ارائه نان به صورت دو شیفت کاری از روز سه شنبه 14 تیرماه 1401 در سطح شهر زنجان آغاز شده است.
 
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری با اشاره به دو شفیته شدن برخی از نانوایی ها، اظهار کرد: به منظور افزایش رفاه حال مردم برای تهیه و تامین نان، این اداره‌کل با برنامه‌ریزی به عمل آمده تمهیدات لازم نسبت به تعیین 35 واحد نانوایی لواش منتخب به صورت دو شیفت کاری اقدام کرده است.
 
اکبری افزود: 35 واحد منتخب در شیفت صبح و بعدازظهر به صورت یکسره از ساعت 7 صبح لغایت 17 نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد متفاوت خواهد بود و تا اطلاع ثانوی به‌ صورت فعال در دو شیفت کاری فعالیت خواهند کرد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: برحسب هماهنگی‌های صورت گرفته، انتخاب واحدهای نانوایی بر حسب مسیرهای پرتردد، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت دو شیفت خواهند کرد.
 
کدخبر:40/1401
منبع خبر: واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان (وحید اکبری – 09127412411)
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
15 تیر 1401 وحید اکبری 885
1 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025