مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


استقرار 5 واحد کانکس‌ سیار نانوایی لواش در سطح شهر زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 5 واحد کانکس سیار نانوایی لواش برای رفاه حال شهروندان زنجانی و ارائه خدمات و تامین نان از تاریخ 12 آذر ماه سالجاری تا اطلاع ثانویی به صورت دو شیفت در سطح شهر  زنجان پخت می‌کنند.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، ولی اله زمانی با اشاره به پخت یکسره واحدهای نانوایی، اظهار کرد: بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان استان 5 کانکس سیار نانوایی لواش برای تامین نان شرکت‌های صنعتی، مراکز دانشگاهی، بیمارستان‌ها و عموم مردم بصورت فوق العاده در طول روز ارائه خدمات می‌کنند.
 
زمانی با بیان اینکه سهمیه آردهای تخصیصی از نوع دو می باشد، گفت: 5 واحد کانکس سیار نانوایی با همکاری شهرداری زنجان، هیات ثارالله(علیه السلام)، هیأت رهروان ولایت، موکب قتیل العبرات و گروه جهادی سیدالشهدا(علیه السلام) تحت نظارت استانداری زنجان اقدام به پخت نان در طول روز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سهمیه روزانه آرد برخی از واحدهای نانوایی بربری و سنگک افزایش پیدا کرده است، افزود: سهمیه آرد 8 واحد نانوایی بربری و سنگک در سطح شهر زنجان به صورت فوق العاده افزایش داده شده و تا 7 دی ماه سالجاری پخت می‌کنند.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق استانداری زنجان صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی، مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر زیرنظر کارشناسان استانداری زنجان مورد نظارت و کنترل واقع می‌گردد.
 
کد خبر : 103/1401
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
13 آذر 1401 وحید اکبری 932
3 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025