مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


13 درصد از واحدهای نانوایی سطح شهر زنجان دوگانه سوز شدند
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اعلام کرد: از ابتداي امسال تاكنون سيستم سوخت 55 واحد نانوايي لواش و بربری در اين استان دوگانه سوز شده است و ديگر واحدهاي فعال در اين صنف نيز بايد نسبت به دوگانه سوز كردن واحدهاي خود اقدام كنند.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: واحدهاي نانوايي دوگانه سوز داراي سوخت گاز طبيعي هستند كه 55 واحد به سيستم سوخت گازوئیل و همزمان 9 واحد دیگر به سیستم موتور برق نيز مجهز شده اند.

زمانی گفت: با دوگانه سوز شدن واحدهاي نانوايي در زمان قطعي گاز و مواقع اضطراري مشكلي در پخت نان از سوي نانوايان به لحاظ سوخت وجود نخواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: روند دوگانه سوز كردن واحدهاي نانوايي در استان زنجان ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بيشترين واحدهاي نانوايي اين استان در شهرستان زنجان فعال و فقط 13 درصد از اين واحدها دوگانه سوز هستند.

استان زنجان داراي حدود يك هزار و 600 واحد نانوايي فعال که شامل لواش، بربري، سنگك و تافتون است.

اين استان 6 كارخانه آرد سازي و 8 سيلوي خصوصي و دولتي دارد كه هر كدام از اين كارخانه ها و سيلوها مجهز به آزمايشگاه هستند.
 
کد خبر : 95/1401
 لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
18 آبان 1401 وحید اکبری 568
1 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025