مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


انتقال 10 واحدهای نانوایی به شهرک‌های جدیدالتاسیس زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از انتقال 10 واحدهای نانوایی‌های زنجان به شهرک‌های جدیدالتاسیس در سطح شهر زنجان خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای نانوایی در بافت مرکزی و پرتردد سطح شهر زنجان قرار دارد، افزود: با توجه به ایجاد شهرک‌های جدید التاسیس، قصد داریم به کمک دستگاه های ذیربط واحدهای نانوایی که در بافت مرکزی و در کنار هم قرار دارند به مروز زمان به شهرک‌های جدید التاسیس و اقماری انتقال دهیم. 
 
زمانی گفت: سرانه مصرف استان زنجان را ۱۱ کیلوگرم می باشد که البته ۳ تا ۴ کیلوگرم میزان گفته شده مازاد مصرف محسوب می‌شود.
 
زمانی با اشاره به اینکه امکان صدور مجوز نانوایی‌ها جدید در زنجان از سوی سازمان صمت و اتحادیه نانوایان وجود ندارد، گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده، در تقسیمات صورت گرفته به نیازسنجی‌ها توجه نشده و در حال حاضر در یک محله شهر زنجان چند واحد نانوایی را شاهدیم.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به جلسات کارگروه آرد و نان استان و شهرستان‌ها و مصوبات مربوطه تصریح کرد: بر این اساس مقرر شده است که واحدهای نانوایی از بافت مرکزی و پرتردد که تعداد واحدها نیز بالاست برای تامین نیاز خانوارها به شهرک‌های اقماری و جدیدالتاسیس منتقل شوند، تاکید می‌کنیم به هیچ عنوان مجوز جدید واحد نانوایی صادر نمی‌شود بلکه بحث انتقال واحدهای نانوایی بر اساس جمعیت هر منطقه واحد نانوایی منتقل می‌شود.
 
کد خبر : 74/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
13 شهریور 1401 وحید اکبری 951
4 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025