مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


افزایش بیش از 5 برابری خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از افزایش بیش از 5 برابری خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی از 28 خرداد تا 10 تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی،  اظهار کرد: بیش از 7693 تن گندم کشاورزان که در سال زراعی 1401 برداشت کرده اند از طریق 8 مرکز فعال در استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
 
ولی اله زمانی با اشاره به اینکه تعداد محموله های گندم تحویلی افزایش 4 برابری داشته است، اظهار کرد: تاکنون 1110 محموله گندم از 428 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.
 
وی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.
 
زمانی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم جهت پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده انجام شده است، افزود: کشاورزان میباست مدارک خود را بدون مغایرت و با ارائه کپی کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم به مراکز ملکی و خصوصی مراجعه کنند.
 
شایان ذکر است خريد گندم مازاد بر مصرف کشاورزان زنجانی از 28 خرداد ماه سال جاري آغاز و با توجه به روند برداشت گندم با به کارگيري مراکز خريد متعدد، تا تحویل آخرین محموله گندم از کشاورزان ادامه خواهد داشت.
 
 کدخبر:39/1401
منبع خبر: واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان (وحید اکبری – 09127412411)
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
 
12 تیر 1401 وحید اکبری 824
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025