راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی اداره کل غله و خدمات بازرگانی زنجان
مسئول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به نظرات، پیشنهادات، انتقادات، تخلفات حوزه آرد و نان و ثبت شکایت مردمی در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان استان، سامانه ارتباطات مردمی به صورت تلفن گویا و پیامک راهاندازی شده است و شهروندان زنجانی میتوانند برای ارتباط با تلفن گویا با شماره 33453740 و برای ارسال پیامک با شماره 3000241014 تماس حاصل فرمایند.
وحید اکبری با اشاره به اینکه حوزه عمل و محیطهای پیرامونی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، تامین و ذخیره سازی گندم، تامین کالاهای اساسی(آرد، نان، برنج و شکر) و نظارت بر فعالیت سلیوها و کارنجات آردسازی میباشد، اعلام کرد: از همه شهروندان استان زنجان خواهشمندیم موارد اعلامی خود را از طریق سامانه گویای تلفنی و ارسال پیامک اطلاع رسانی نمایند و به موارد ارسالی طبق دستورالعمل، رسیدگی خواهد شد.
کدخبر:35/1401
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان