مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
بازدید و بازرسی مسئولین زنجانی از واحدهای خبازی سطح شهر زنجان
مسئول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بازدید و بارزسی مسئولین استان از واحدهای خبازی سطح شهر زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام شد.
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان؛ وحید اکبری اظهار داشت: در این بازدید مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، رئیس پلیس امنیت اقتصادی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی و سایر مسئولین و کارشناسان استانی حضور داشتند.
وی افزود: مسئولین استانی در کنار کارشناسان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان به بررسی فعالیت واحدهای خبازی و شکایت های مردم می پردازند و خبازانی که مرتکب تخلف از جمله عدم رعایت ساعت پخت، کم‌فروشی، گران فروشی، کاهش کیفیت نان یا فروش آرد خارج از شبکه شوند مشمول حداکثر جریمه خواهند شد.
اکبری گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم اتخاذ تدابیر لازم به منظور نظارت بر حوزه آرد و نان و به ویژه فعالیت واحدهای خبازی سطح شهر زنجان، اقداماتی انجام می‌گیرد.
وی تصریح کرد: در این رابطه به منظور حفظ شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان، فعالیت واحدهای نانوایی به غیر از نان لواش، در شیفت کاری صبح ممنوع بوده و واحدهای نانوایی به غیر از نان لواش یعنی بربری ساده، بربری روغنی و سنگک صرفا، مجاز به فعالیت در شیفت کاری بعد از ظهر هستند.
وحید اکبری ادامه داد: از سوی دیگر رعایت ساعات کاری تعیین و ابلاغ شده از جانب اتحادیه نانوایان شهرستان زنجان الزامی بوده و فروش هر نوع نان تحت عنوان مخصوص و به قیمت‌های بالاتر از نرخ‌های مصوب و ابلاغی، ممنوع است.

پابان خبر/
کد خبر: 1401/2

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال استانداری زنجان
21 فروردین 1401 وحید اکبری 582
8 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025