مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


تخصیص 4 هزار و 170  تن برنج و شکر در استان زنجان

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 4 هزار و 170 تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در شش ماهه اول سالجاری تامین و تخصیص شده است.
 

به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: 3 هزار و 478 تن برنج از انواع هندی "1121" و پاکستانی و 692 تن شکر سفید برای مصرف خانوارها، صنف و صنعت از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.
 

زمانی گفت: 3 هزار و 360 تن برنج هندی "1121"، 118 تن برنج پاکستانی در بسته‌بندی 10 کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به صنوف عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها در سطح استان زنجان عرضه شد.
 

وی افزود: 692 تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به صنوف عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها و غرفه های میادین تره بار در سطح استان زنجان عرضه شده است.
 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب 1 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار می گیرد.
#کد_خبر_72_1403
 

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
02 مهر 1403 وحید اکبری 25
0 رای

مطالب مرتبط :

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025