مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


اختصاص 8743 تن آرد خام خانه‌پز روستایی در دولت سیزدهم برای استان زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 8743 تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند در دولت سیزدهم تامین و توزیع شده است.
 

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان، اظهار کرد:  8743 تن در قالب 218 هزار و 575 کیسه 40 کیلوگرمی به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی بودند، آرد خام خانه‌پز تامین و توزیع شده است.
 

زمانی با اشاره به اینکه آرد خام روستایی در دو مرحله شش ماهه اختصاص می بابد، گفت: تامین و توزیع آرد خام روستایی برای حدود 480 روستای فاقد نانوایی با جمعیت بیش از 115 هزار نفر در سطح استان زنجان انجام شده است.
 

وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می کنند.
کد خبر : 115/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
17 بهمن 1402 وحید اکبری 146
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025