مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
 
تخصیص 290 هزار تن برنج و شکر در استان زنجان
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 290 هزارتن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در بهمن ماه سالجاری تامین و تخصیص می شود.
 
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، اظهار کرد: 140 تن برنج از انواع و هندی "1121" پاکستانی و 150 تن شکر سفید برای مصرف خانوارها، صنف و صنعت از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع می شود.
 
زمانی گفت: 70 تن برنج هندی "1121"، 70 تن برنج پاکستانی در بسته‌بندی 10 کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به صنوف عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها در سطح استان زنجان عرضه خواهد شد.
 
وی افزود: 150 تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به صنوف عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها و غرفه های میادین تره بار در سطح استان زنجان عرضه می شود.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب 1 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار میگیرد.
کد خبر : 114/1402

لینک خبر در سایت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
https://B2n.ir/q34010
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/q70661
02 بهمن 1402 وحید اکبری 180
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025