مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


کارگاه آموزشی عاملین تشخیص و ذیحساب خرید تضمینی گندم استان زنجان برگزار شد

 
مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: چندین کارگاه آموزشی و توجیهی عاملین تشخیص و ذیحساب به تعداد 50 نفر به جهت توانمندسازی افراد حاضر در فصل خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی در سالجاری برگزار گردید.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با قدردانی از حضور کلیه عاملین تشخیص و ذیحساب در این کارگاه‌های آموزشی اظهار کرد: با توجه به سیاست دولت و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران مبنی بر خرید گندم با کیفیت بالا وظیفه عاملین تشخیص و ذیحساب در مراکز خرید تضمینی، دقت بالا و مسئولیت پذیری در تحویل گندم باکیفیت در کنار کاهش هزینه‌ها و تشدید نظارت‌ها بر روند خرید تضمینی در سال 1402 است .
 
زمانی گفت: قبل از ورود محموله گندم به مراکز خرید، سیلوها و کارخانجات آرد سازی، عاملین تشخیص و ذیحساب؛ میزان افت مفید و غیر مفید، وزن و سایر مشخصه‌های مربوط به گندم را بررسی و پس از آن اجازه ورود محموله را به مراکز و کارخانجات صادر می کنند.
 
وی اظهار کرد: با نظارت دقیق عاملین تشخیص راه‌های سوء استفاده افراد سودجو کاملا از بین می‌رود و می‌توان گندم باکیفیت را در سیلوها جهت مصارف کارخانجات و نانوایی‌های استان ذخیره نمود.
 
ولی اله زمانی افزود: این عاملین با حضور در کارگاه آموزشی با قوانین، ضوابط، نظارت بر حفظ اسناد و دفتر مالی و همچنین انواع و روش‌های مختلف شناسایی گندم، فرایند گردش کار مراکز خرید، نکات حمل و نقل و ... آشنا شدند.
 
وی گفت: امسال حدود 40 مرکز خرید تضمینی گندم و 5 مرکز خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا آماده خرید این محصولات از کشاورزان زنجانی شده است و در صورت نیاز قابل افزایش می‌باشد.
 
شایان ذکر است خريد گندم مازاد بر مصرف کشاورزان زنجانی از 25 خرداد ماه سالجاري در سیلوهای ملکی غدیر و ولایت آغاز و با توجه به روند برداشت گندم با به کارگيري مراکز خريد متعدد، تا تحویل آخرین محموله گندم از کشاورزان ادامه خواهد داشت.
 
 
کد خبر : 32/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان:
https://b2n.ir/n28350
30 خرداد 1402 وحید اکبری 367
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025