مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


کشف 18 تن آرد یارانه‌ای قاچاق در زنجان

 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از کشف بیش از 18 تن انواع آرد یارانه ای که در یک واحد تولیدی خوراک دام در شهرک صنعتی علی آباد شهر زنجان خارج از شبکه نسبت خرید و فروش آرد اقدام می کردند، خبر داد.
 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: حسب گزارشات واصله و بررسی های بعمل آمده توسط عوامل پلیس امنیت اقتصادی با همکاری کارشناسان این اداره کل نسبت به کشف و ضبط آرد یارانهای اقدام نمودند .
 
وی با بیان اینکه آردهای کشف شده خارج از شبکه خرید و فروش می شود، افزود: پلیس امنیت اقتصادی با همکاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، محموله های آرد یارانه‌ای شناسایی کردند که در بازرسی از محل جمعاً به تعداد 500 کیسه ۴۰ کیلوگرم  (18 تن) آرد یارانه ای قاچاق کشف شد.
 
زمانی با اشاره به اینکه 300 کیسه 40 کیلوگرمی (12 تن) انواع آرد یارانه ای قابل مصرف کشف شده است، گفت: در بررسی های انجام شده 200 کیسه 40 کیلوگرمی (8 تن)  انواع آرد غیرقابل مصرفی انسانی که از پسامد آرد در کیسه ها تهیه شده است و  تعداد زیادی کیسه خالی آرد در محل مورد نظر کشف و ضبط شد.
 
وی اظهار کرد: هر کیسه آرد یارانه ای نوع یک اکنون برای مصرف کنندگان با قیمت 32800 تومان فروخته و این در حالی است که در بازار آزاد  یک کیسه آرد به قیمت ۳۵۰ الی ۴۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در پایان تصریح کرد: آردهای توقیفی جهت بررسی، آزمایش و تعیین تکلیف به سیلوی غدیر زنجان انتقال و پرونده ای با این موضوع در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شد که گزارشات تکمیلی و برخورد با متخلفین پس از بررسی نهایی اعلام خواهد شد .
 
کد خبر : 9/1402
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان
https://b2n.ir/n28350
29 فروردین 1402 وحید اکبری 422
2 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025