مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×



مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:
تجهیز تمامی نانوایی‌های استان زنجان به کارت‌خوان مخصوص خرید نان طی دو هفته آینده

 
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به وجود یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی در استان زنجان، گفت: طی دو هفته آینده تمامی یک هزار و ۶۰۰ نانوایی سراسر استان به کارت‌خوان ویژه نانوایی‌ها مجهز می‌شود.
 
ولی‌الله زمانی با بیان اینکه استاندار زنجان شخصاً نظارت لازم و کافی را بر روی اجرای طرح جدید فروش نان دارد، اظهار کرد: استاندار زنجان مکرر و مجدداً پیگیر نصب راه‌اندازی آزمایش کارت‌خوان‌های ویژه نان در نانوایی‌ها هستند.
 
وی با بیان اینکه دستگاه های کارت‌خوان ویژه خرید نان در نانوایی‌های استان زنجان در حال نصب است، ابراز کرد: تعداد کارت‌خوان‌های ویژه نانوایی نصب‌شده در نانوایی‌ها در حال افزایش است.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه فعلاً کارت‌خوان‌های ویژه نانوایی‌ها در مرحله آزمایش است و به مرحله اجرا نرسیده است، تصریح کرد: در صورت بروز مشکلات احتمالی پیگیری‌ها جهت رفع مشکلات انجام می‌شود تا در زمان اجرا مشکلی وجود نداشته باشد.
 
وی با اشاره به شبهه مطرح‌شده در رسانه‌های معاند مبنی بر استفاده کارت‌خوان‌های ویژه نانوایی در فروشگاه‌ها، عنوان کرد: این شایعات به‌هیچ‌عنوان صحت ندارد و رسانه‌های معاند به دنبال ایجاد فضای رسانه‌ای علیه این طرح هستند.
 
زمانی با بیان اینکه کارت‌خوان‌های ویژه نانوایی‌ها در محل‌های مشخص شده نصب‌ می شود، ادامه داد: روزبه‌روز تعداد این کارت‌خوان‌های ویژه نانوایی در استان افزایش پیدا می‌کند.
 
وی با بیان اینکه تا پایان هفته شاهد نصب و راه‌اندازی بیش از هزار دستگاه کارت‌خوان ویژه نانوایی‌ها در سطح استان خواهیم بود، افزود: طی روزهای آینده تمامی واحدهای نانوایی به دستگاه‌های کارت‌خوان ویژه نانوایی‌ها مجهز می‌شوند.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به وجود یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی در استان زنجان، خاطرنشان کرد: طی دو هفته آینده تمامی یک هزار و ۶۰۰ نانوایی سراسر استان به کارت‌خوان ویژه نانوایی‌ها مجهز می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اجرای این طرح گام بندی شده است، ادامه داد: مسئولان استانی تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشکلاتی برای مردم ایجاد نشود.
کدخبر:23/1401

لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان

 
27 اردیبهشت 1401 وحید اکبری 818
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025