مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 
روند خرید تضمینی گندم مازد بر نیاز کشاورزان در سیلوهای زنجان مورد بازدید قرار گرفت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خلیل قاسملو معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان از روند خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی بازدید کرد.

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، مدیرکل جهاد کشاورزی استان و سایر مسئولین استانی از روند خرید و ذخیره سازی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان مورد بازدید قرار گرفت.

زمانی گفت: در این بازدید ضمن بررسی میدانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان از فرآیند خرید گندم از کشاورزان، مسائل و مشکلات حوزه خرید گندم بررسی و تصمیمات لازم برای تسهیل در روند خرید گندم از کشاورزان با همکاری جهاد کشاورزی اتخاذ گردید.
وی گفت: با تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، تدابیری اندیشیده شده است تا محصول کشاورزان در کمترین زمان ممکن تحویل گرفته شود و در صورت نیاز تعداد مراکز و  شیفت های خرید گندم افزایش یابد.

ولی اله زمانی ادامه داد: با توجه به استقبال کشاورزان از خرید تضمینی مازاد بر نیاز گندم، تاکنون بیش از 15 هزار تن گندم کشاورزان که در سال زراعی 1400 برداشت کرده اند از طریق سیلوی غدیر و کارخانه های آرد سازی تابان، فخر و سایر مراکز خرید استان خریداری شده است.
 وی خاطرنشان کرد:: تاکنون بیش از 950 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزانی زنجان از طریق بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.

زمانی تصریح کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید تضمینی گندم تا آخر فروردین ماه  ۱۴۰۱  ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود با توجه به استقبال کشاورزان از نرخ جدید، تا 15 اردیبهشت 1401 تمدید گردد.

زمانی در حاشیه بازدید از مراکز خرید گندم اعلام کرد: با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت گندم پاییزه استان گفت: کشاورزان و مدیران تولید بذر با مراجعه به مراکز جهادکشاورزی، برای به روز رسانی اطلاعات خود در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: خرید گندم امسال بر اساس سامانه پهنه بندی و از طریق بانک کشاورزی انجام می‌شود و باید کشاورزان برای ثبت اطلاعات خود در بانک کشاورزی شهرستان محل زندگی خود نیز اقدام کنند.
 
 کدخبر:8/1401
 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال استانداری زنجان


 
29 فروردین 1401 وحید اکبری 841
5 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025