مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

بمنظور تجهیز امکانات فنی و مهندسی سیلوهای ذخیره سازی کالاهای استراتژیک استان ، با پیگیری های این اداره کل از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران یک دستگاه دیزل ژنراتور به ارزش ریالی 20 میلیارد به استان اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: زنجان جزء 5 استان اول کشور بوده که نسبت به جذب این دستگاه که در راستای تمهیدات لازم در مواقع اضطرار و پدافند غیرعامل اقدام نموده است.
 گفتنی است: کاهش هزینه ی برق پشتیبان و راحت تر کردن نصب ژنراتورها در این روزها بسیار متداول شده است. معمولا مراکز حساس با قطعی برق به مشکل روبرو می شود و بسیاری از ژنراتورهای مدرن برای رویارویی با نیروی برق مورد نیاز ضروری طراحی شده است. این واحد به صورت ادامه دار نیروی الکتریکی را نظارت می کند و به صورت خودکار زمانی که برق قطع می شود شروع به کار میکنند. و زمانی که برق وصل شد خاموش می شود. در صنایع در پروسه های بحرانی ژنراتور ها می توانند برق مورد نیاز را برای همه یا قسمتهای انتخاب شده فراهم آورند. این کیفیت منجر به استفاده گسترده این دیزل ها در همه ی برنامه های صنعتی شده است. امروزه بسیاری از مراکز توسعه ی تجاری، طرحهای تولیدی، ارتباطات ، مراکز اقتصادی ، مراکز داده, موارد اورژانسی ، صنایع بزرگ و کوچک به نیروی بدون قطع و دیزل ژنراتور پشتیبان نیاز دارند.
11 اسفند 1400 وحید اکبری 675
14 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025