مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
 ولی اله زمانی گفت: یک هزار تن برنج وارداتی با نرخ تنظیم بازار از نوع تایلندی تا پایان سالجاری در استان توزیع خواهد شد. وی تصریح کرد: این مقدار برنج با معرفی مباشرین از طریق ادارات جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه به این اداره کل، در قالب شبکه توزیع اعم از فروشگاههای زنجیره ای، تعاونیها، فروشگاه های غرف میادین تره بار و اصناف منتخب به هم استانی های عزیز با قیمت 12هزار وپانصد تومان به ازای هرکیلوگرم عرضه می شود.
 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در ادامه گفت: با توجه به سیاست های دولت در خصوص کنترل قیمت ها اقدامات و عملیات اجرایی توزیع برنج وارداتی از بیستم دی ماه در کشورآغاز شده و همچنان ادامه دارد .
وی با اعلام اینکه از ابتدای دی ماه تاکنون مقدار یک هزار و 400 تن برنج تنظیم بازار توسط این اداره کل در اختیار شبکه های مختلف عرضه و قابل دسترسی مردم قرارگرفته افزود: تامین برنج برای عرضه در بازار تا بعد از ایام نوروز و پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
زمانی در خصوص موجودی و امکانات استان در قالب ذخایر راهبردی دولت اعلام کرد: هیچگاه ذخایر استان به این مقدار نبوده و هیچگونه کمبودی در خصوص ذخایر راهبردی استان نداریم .
03 اسفند 1400 وحید اکبری 734
18 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025