مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


- مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان از یکپارچه شدن سامانه خرید و فروش آرد واحدهای نانوایی از اواخر آذرماه سال جاری در استان خبر داد .
 ولی اله زمانی اظهار داشت ، در حال حاضر فعالان زنجیره آرد و نان از طریق ۲ سامانه اینترنتی خرید آرد شامل سامانه فروش آرد یارانه ای و سامانه فروش آرد سایر مصارف برای خرید آرد مورد نیاز خود اقدام می نمایند که در راستای صرفه جویی در هزینه ها و نیز افزایش سرعت در فرآیند خرید و ارائه خدمت به نانوایان عزیز ، شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام به تجمیع و یکپارچه سازی سامانه خرید و فروش آرد در سراسر کشور نموده است .

- ایشان تصریح نمود ، سامانه یکپارچه خرید و فروش آرد از ماههای گذشته به صورت آزمایشی طی چند مرحله و در برخی از استانهای کشور انجام و بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده مقرر است فروش آرد از اواخر آذر ماه در سطح کشور و استان از طریق سامانه جدید انجام گردد .
زمانی هدف از اجرای یکپارچه سازی سامانه آرد را نظارت و کنترل شفاف تر ، رفع عیوب و نقاط ضعف سامانه های قبلی اعلام تا به حول و قوه الهی از بروز مشکلات احتمالی در این زنجیره جلوگیری بعمل آید .
13 آذر 1400 وحید اکبری 816
50 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025