مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
همزمان باز هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل مانور اطفا حریق، تخلیه و حمل و نقل گندم در شرایط اضطراری در سیلوی غدیر زنجـان برگزار شد.

ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان این مطلب اظهار داشت با شبیه سازی شرایط بحرانی مانور اطفا حریق در سیلوی غدیر زنجان برگزار گردید.

زمانی افزود :این مانور با هدف آموزش کارکنان و نحوه ی بارگیری، تخلیه، ارسال گندم و هم چنین تهیه ی آرد و ارسال به نانواییها و استفاده از دستگاههای دوگانه سوز در واحد های خبازی در شرایط بحرانی و ارائه خدمت به شهروندان عزیز انجام شد.

زمانی درخصوص اهمیت آمادگی افراد در شرایط بحرانی و اضطراری عنوان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت سیلوی استراتژیک غدیر زنجان در ذخیره سازی گندم، آموزش و تمهیدات مناسب فردی و گروهی در هنگام حریق و حادثه حائز اهمیت و اهداف این مانور بوده است.

زمانی افزود :داشتن آمادگی لازم و انجام اقدامات اولیه تا حدود زیادی می تواند خسارت ناشی از بحران  بکاهد. وی تصریح کرد: عملیاتی چون قطعی برق، خروج از پله های اضطراری و اطفاء حریق براساس برنامه ریزی دقیق صورت پذیرفت. زمانی با بیان اینکه این  مانور با مشارکت و همکاری اد اره کل پدافند غیرعامل استان زنجان، جمعیت هلال احمر استان زنجان، اداره کل امداد و نجات شهرستان زنجان، آتش نشانی شهرستان زنجان و رئیس پلیس امنیت اقتصادی و فرماندهی حوزه ادارات استانداری و پرسنل مستقر در سیلوی غدیر زنجان انجام شد اظهار داشت: نقاط آسیب پذیر در کنترل حوادث مشابه، احصا و راهکارهای عملی مناسب طی نشست آسیب شناسی با عوامل فنـی مورد بررسی قرارگرفت.
10 آبان 1400 وحید اکبری 807
73 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025