مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

در ارتباط با توزیع آرد که حتی حواشی هم داشت و اعلام می‌شد که با مشکل مواجه هستیم چه اقداماتی انجام شده است؟

برای تامین انواع نان مورد مصرفی هم استانی‌های عزیز حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی در سطح شهر و روستاهای استان مشغول به خدمت‌رسانی است.

توزیع ماهیانه آرد در زنجان چقدر است؟

در واقع ماهیانه بیش از ۲۵۰ هزار کیسه آرد یارانه‌ای نوع یک و نوع دو به واحدهای نانوایی و همچنین برای صنف و صنعت نیز در اقصی نقاط استان از کارخانجات آرد‌سازی توسط شرکت حمل کننده آرد توزیع می‌شود و این خدمات‌رسانی بصورت روزمره و مستمر در تمام فصول سال ادامه دارد.

درباره سایر فعالیت‌های شرکت هم توضیح می‌دهید؟

یکی از فعالیت‌های عمده اداره غله و خدمات بازرگانی استان خرید تضمینی کالاهای اساسی تولید اعم از گندم و دانه‌های روغنی و حفظ ذخیره استراتژیک این کالا در سطح استان است.

از طرفی تامین و حفظ موجودی ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی و پر مصرف مردم، حمایت از ایجاد و احداث تاسیسات نگهداری و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی شامل افزایش ظرفیت سیلوها، انبارها، سردخانه‌ها و مخازن، توسط بخش خصوصی، تنظیم بازار داخلی کالاهای اساسی ازطریق عرضه و فروش کالاهای ملکی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که غله انجام می‌دهد.

ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در زنجان به چه شکل است؟

طبق آماری که احصا کردیم، استان زنجان در راستای توزیع کالاهای تنظیم بازاری از قبیل برنج و شکر و سایر بصورت سالانه حدود 20 هزار تن اقدام به نگهداری، ذخیره‌سازی و توزیع آن می‌کند.

24 مهر 1400 وحید اکبری 772
32 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025