مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
میانگین کیفیت 4 نوع نان در استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها مطلوب‌تر است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اعلام کرد ، انواع نان های سنتی تولید شده در مرداد ، نمره کیفی 85،70 را به دست آورد تا روند ثبات کیفیت در طول یکسال ادامه داشته باشد.
ولی اله زمانی به نقل از مرکز پژوهشهای غلات شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد ، با سنجش کیفیت از نمونه‌های کشوری در 4 نوع نان سنتی بربری، سنگک، تافتون و لواش، نمره کیفیت 85،70 برای این نوع نان‌ها ثبت شده که در درجه‌بندی، نمره خوب قرار گرفته است .
زمانی افزود ، در این ارزیابی 983 نمونه 4 نوع نان براساس پراکنش جغرافیایی و در 31 استان کشور انتخاب و سپس آزمایش شدند که از این تعداد 146 نمونه نان سنگک، 179 نمونه نان بربری، 346 نمونه نان تافتون و 312 نمونه نان لواش  می باشد .
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی  استان زنجان اظهار داشت ، نمودارهای تغییراتی کیفیت ماهانه در دوره یکساله نشان می‌دهد که کیفیت نان کشور از روند نسبتا ثابتی برخوردار بوده است.
بر این اساس ، در سنجش کیفیت انواع نان سنتی، میانگین کیفیت 4 نوع نان در استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها مطلوب‌تر اعلام شده است .
این گزارش حاکی است، ارزیابی نان‌های سنتی در هر ماه و مطابق استاندارد 2628 نان‌های سنتی، ویژگی‌ها و روش‌های آزمون و مجموع امتیازات ویژگیهای حسی نان از 60 تا 100 درجه بندی می‌شود .
16 مهر 1400 وحید اکبری 517
18 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025