مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
خرید گندم مازاد کشاورزان سال 1399

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان :

بیش از 6500 تن گندم مازاد برنیاز کشاورزان استان  تا مورخ 99/4/11 توسط اداره کل غله استان خریداری، که بهای گندم خریداری شده بیش از 16 میلیارد تومان می باشد که از این مبلغ بیش از 5 میلیارد تومان به کشاورزان محترم استان پرداخت گردیده است.
تعداد مراکز خرید در استان 40 مرکز بوده که بیش از 30 مرکز در استان آماده خرید می باشد مقدار خرید فوق الذکر در 7 مرکز خرید استان ذخیره گردیده است .

به گفته آقای مهندس رحمنی مسئول کمیته خریدتضمینی گندم و دانه های روغنی  استان زنجان تا کنون بیش از 4500 تن نیز خرید توافقی توسط شرکت مینو صورت گرفته که بهای بیش از 90 درصد گندم به کشاورزان استان پرداخت شده است. همچنین ایشان با اشاره به خرید دانه های روغنی در مراکز استان تصریح کردند که بیش از 100 تن دانه روغنی کلزا به ارزش بیش از 475 میلیون تومان از کشاورزان خریداری شده که از این میزان بیش از 110 میلیون تومان از مطالبه کشاورزان استان پرداخت گردیده است.
 به گفته ایشان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مراکز خرید خود آماده هر گونه خدمات رسانی به کشاورزان محترم استان می باشد.

12 تیر 1399 وحید اکبری 1069
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025