مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی، خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان از نیمه دوم خرداد آغاز می‌شود، اظهار کرد: امسال نرخ تضمینی خرید گندم از کشاورزان استان با قیمت کیلویی 1700 تومان تعیین شده است. 
این مسئول ادامه داد: امسال سه مرکز خرید گندم به 14 مرکز قبلی دولتی اضافه می‌شود و از طرفی، 23 مرکز مباشر در استان زنجان وجود دارد؛ در واقع امسال تعداد مراکز خرید تضمینی گندم به 40 مرکز افزایش می‌یابد. 
وی افزود: پارسال رکورد خرید گندم در استان زنجان با خرید 455 هزار تن از این محصول شکسته شد. این در حالی است که سال 95، استان زنجان در تولید گندم رتبه هشتم را کسب کرد و در ذخیره‌‌سازی این محصول راهبردی نیز جزو استان‌های رده بالای کشوری بود. 
ایزدی با تاکید بر اینکه کیفیت گندم خریداری شده در استان زنجان مطلوب است، تصریح کرد: گندم و فرآورده‌ آرد در آزمایشگاه میکروبی شرکت غله‌ استان زنجان با تجهیزات روز آزمایش و کیفیت و سلامت گندم‌ها رصد می‌شود.
https://zanjan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=92160
22 اردیبهشت 1398 وحید اکبری 1436
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025