مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به خرید مازاد بر نیاز گندم از کشاورزان در استان زنجان امسال میزان قابل توجهی از این محصول به سایر استان‌ها ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال در مجموعه 200 هزار تن از گندم استان به سایر استان‌ها ارسال شده است، گفت: 120 هزار تن از این گندم به صورت جاده‌ای به استان‌های تهران، گیلان، البرز، قزوین و مازندران ارسال  و از طریق ریلی نیز گندم به استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد و مازندران ارسال شده است.

وی همچنین از فروش 80 هزار تنی گندم زنجان در بورس در قالب آرد صنوف خبر داد و افزود: این میزان گندم نیز به استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و گلستان فروخته شده است.

ایزدی در ادامه به مبحث توزیع آرد بین نانوایی‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در راستای ساماندهی و یکپارچه‌سازی فروش آرد به خبازی‌ها این امر در قالب یک سامانه جامع انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه برای جلوگیری از قاچاق آرد از اول دی‌ماه تمامی خبازان باید برای خرید آرد به صورت سامانه‌ای اقدام کنند، افزود: این سامانه با هدف دسترسی آسان مصرف کنندگان آرد نیمه یارانه‌ای، کمک به افزایش عرضه نان و سایر محصولات بر پایه آرد راه‌اندازی شده که شفافیت نظارت بر توزیع و قیمت و ارتقای کیفیت محصول در فضای رقابتی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه از سال 1391 آرد یک هزار و 107 واحد از طریق سامانه توزیع می‌شد، اضافه کرد: از اول دی امسال 500 واحد دیگر نیز آرد خود را از این طریق دریافت می‌کنند.

ایزدی با اشاره به اینکه امروز از طریق سامانه راه‌اندازی شده آرد یک هزار و 107 واحد به قیمت 665 تومان تامین می‌شود، تصریح کرد: آرد 500 واحد دیگر نیز به قیمت 900 تومان تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با مثبت ارزیابی کردن راه‌اندازی این سامانه گفت: استان زنجان جزو استان‌های موفق در توزیع این نوع آرد است.
http://zanjan.farsnews.com/news/13971019000351

20 دی 1397 وحید اکبری 1546
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025