مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه غله یک شرکت خدمات بازرگانی است، اظهار کرد: کار پایش کیفیت نان توسط شرکت غله یک نوع کار میدانی و پژوهشی بوده و اقدام کنترلی نیست.

وی با بیان اینکه نظارت بر کیفیت نان با اداره کل استاندارد است، ابراز کرد: در خصوص بهداشت نیز نظارت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی زنجان است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه ما در بحث آردهای یارانه‌ای نظارت داریم، افزود: در بحث آردهای آزاد نیز قیمت‌ها نیمه یارانه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه کنترلهای لازم را در خصوص استفاده آردهای یارانه‌ای در نانوایی‌های یارانه‌ای پز هستیم، گفت: در خصوص خرید و فروش غیرقانونی آردهای یارانه‌ای نظارت لازم را با کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌دهیم تا تخلفی صورت نگیرد.

ایزدی با اشاره به اینکه در خصوص وزن چانه و مسائل دیگر نان مسئولیتی نداریم و این کار توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود، عنوان کرد: همکاری بسیار خوبی در این زمینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه درجه بندی کارخانجات آرد توسط سازمان صمت، شرکت غله و مرکز بهداشت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در بحث نانوایی‌ها نیز قرار است رتبه بندی انجام شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه طرحهایی را با دانشگاه زنجان در خصوص سنجش کیفیت نان در استان داشتیم، اظهار کرد: میزان ضایعات نان در شهر زنجان و آزمایشات کیفی نان دو طرحی بود که با همکاری دانشگاه زنجان انجام شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان و جهاد دانشگاهی امسال طرحهایی را پیشنهاد کرده‌اند، افزود: امیدواریم بتوانیم به توافقات لازم برای انجام این طرحها برسیم، علاوه بر این برخی محققین از طرف جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات برای سنجش کیفیت نان معرفی می‌شوند.

ایزدی با اشاره به اینکه متاسفانه نان در کشور ما مغفول مانده است، عنوان کرد: ما نباید با فرهنگ غذایی مردم بجنگیم و تاکید داشته باشیم که مردم حتما باید نان صنعتی مصرف کنند، اکنون نان سنتی ایران در کشورهای خارجی رواج یافته است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در بحث نان ورود جدی داشته باشند، افزود: متولی نان در کشور تنها شرکت غله نیست و باید فرهنگ سازی لازم در خصوص نان‌های سنتی و شناسایی آنها به صورت جدی انجام شود.
http://www.mojerasa.ir/khabar/9112/

25 آذر 1397 وحید اکبری 2013
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025