مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از ابتدای تیرماه به قیمت یک هزار و 300 تومان آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه طبق پیش‌بینی قرار بود خرید گندم تا 31 شهریورماه انجام شود، تصریح کرد: البته به علت سهولت در امور گندم‌کاران خرید تا 15 مهرماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه طی هفته‌های اخیر فقط دو مرکز در استان زنجان فعال بود، افزود: به علت کاهش برداشت و رسیدن به اواخر زمان برداشت میزان خرید نیز کاهش یافته و به همین علت از فردا سیلوی قره‌بلاغ نیز غیرفعال و فقط سیلوی زنجان تا 20 مهرماه فعال خواهد شد.

*غله 177 میلیارد تومان به گندم‌کاران بدهکار است

ایزدی با اشاره به اینکه تاکنون 454 هزار و 856 تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، اضافه کرد: از کل مطالبات گندم‌کاران که بیش از 600 میلیارد تومان بود، 425 میلیارد تومان پرداخت شده و فقط 177 میلیارد تومان باقیمانده است.

وی با بیان اینکه میزان مطالبات پرداختی گندم‌کاران در حدود 70 درصد از کل مطالبات است، تصریح کرد: البته مطالبات گندم‌کاران تا هفتم مردادماه به صورت کلی تسویه شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در ادامه میزان خرید گندم استان زنجان را برابر با چهار برابر مصرف کل استان در یک سال عنوان کرد و افزود: بیشترین خرید گندم نیز از شهرستان خدابنده خریداری شده است.

وی تصریح کرد: با حجم گندم خریداری شده در استان زنجان که البته رکورد تاریخ استان را شکسته است؛ زنجان جزو 10 استان برتر در خرید گندم کشور قرار گرفته است.
http://zanjan.farsnews.com/news/13970715000716

16 مهر 1397 وحید اکبری 1622
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025