مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به این‌که خرید گندم در استان زنجان از ابتدای تیرماه به قیمت 1300 تومان آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر دو سیلوی ملکی در زنجان و سلطانیه برای خرید گندم از گندم‌کاران زنجانی تا نیمه مهرماه اعلام آمادگی کرده‌اند.


این مسئول با بیان این‌که نیمی از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است، ادامه داد: تاکنون 455 هزار تن گندم از گندم‌کاران زنجانی خریداری شده است. همچنین میزان مطالبات گندمکاران 599 میلیارد تومان است و از این میزان، 314 میلیارد تومان پرداخت شده است.
 
وی با بیان این‌که تا 24 تیر امسال، 100 درصد از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است، تصریح کرد: سال 89 استان زنجان با خرید 372 هزار تن گندم از کشاورزان توانست رکورد کشوری را از آن خود کند، اما این میزان طی امسال به بیش از 450 هزار تن رسید و این جای خوشحالی دارد.
 
ایزدی با اشاره به این‌که هر سال 50 درصد گندم استان زنجان، در مزارع خدابنده تولید می‌شود، افزود: پارسال در مجموع 195 هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شد و با در نظر گرفتن میزان رشد در خرید گندم نسبت به پارسال، زنجان بعد از استان کردستان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است .
 
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان استان زنجان   با بیان این‌که خوشبختانه در میزان خرید گندم بین 10 استان نخست کشور هستیم، افزود: در میزان خرید گندم، رتبه نهم کشوری را دارد

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=88488
03 مهر 1397 وحید اکبری 1596
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025