مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ایزدی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه کشاورزی از ارسال ۳۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز استان زنجان به ۶ استان خبر داد و گفت: علت ارسال گندم مازاد بر مصرف زنجان به تهران، یزد، البرز، خراسان رضوی و گیلان پایین بودن میزان تولید گندم در این استان‌ها بوده است.

وی اظهار کرد: زنجان یکی از استان‌های قطب در تولید محصول راهبردی گندم در کشور است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: سالانه کارخانه‌های آرد استان زنجان ۱۲۰ هزار تن گندم مصرفی دارند و ۱۴ هزار تن گندم از طریق ریلی به استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان و ۱۶ هزار تن از طریق جاده‌ای به استان‌های البرز، تهران و گیلان ارسال شد.

ایزدی تأکید کرد: میزان رکورد خرید تضمینی گندم استان زنجان ۳۷۲ هزار تن در سال ۸۹ ثبت‌شده بود که امسال با خرید بیش از ۴۴۰ هزار تن، این رکورد شکست.

وی افزود: طی سال جاری  ۲۹۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان زیر کشت گندم رفته  بود که از این سطح زیر کشت ۱۸ هزار هکتار گندم آبی و ۲۷۶ هزار هکتار کشت گندم دیم بوده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان ابراز کرد: استان زنجان در مبارزه باسن گندم جزو استان‌های پیشرو در کشور است و طی سال گذشته در مبارزه باسن گندم و به لحاظ پاکی گندم در کشور رتبه سوم را کسب کرد و در استان زنجان شهرستان خدابنده بیشترین تولید گندم را دارد و کیفیت گندم استان بسیار خوب است.
https://www.mehrnews.com/news/4391874/

12 شهریور 1397 وحید اکبری 1770
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025