مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
استاندار زنجان به ثبت رکورد جدیدی در تولید و خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان اشاره کرد و گفت: ۱۹۵ هزار تن گندم خریداری شده طی سال گذشته از کشاورزان استان، با رشد چشمگیری در سال‌جاری به بیش از ۴۳۵ هزار تن رسیده و پیش بینی می‌شود این روند تولید تا ۵۰۰ هزار تن نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در جمع اهالی روستای آق‌بلاغ از توابع بخش سجاس‌رود شهرستان خدابنده؛ با اشاره به وجود بیش از ۹۰۰ روستا در استان زنجان؛ افزود: تا پایان سال بیش از ۸۵ درصد جمعیت روستایی استان از گاز برخوردار خواهند شد و تا سال ۹۸ نیز هیچ روستای دارای جمعیت زیر ۲۰ خانوار استان بدون گاز نمی‌مانند.

وی خدمات ارائه شده به مردم به ویژه روستائیان را از برکات جمهوری اسلامی و از دستاوردهای نظام دانست و خاطرنشان کرد: هیچ مدیری نباید در قبال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم منتی سر آن‌ها بگذارد.
مقام عالی استان همچنین به بهره‌برداری از ۱۱ مدرسه و سالن ورزشی روستایی، ۱۲ خانه و مرکز بهداشت روستایی و اجرای ۴۱ پروژه بنیاد مسکن در هفته دولت سال‌جاری اشاره کرد و افزود: ۲۸۷ پروژه دهیاری‌های استان نیز در طول این هفته با اعتباری بالغ بر 186 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
درویش امیری در بخش دیگری از سخنان خود به ثبت رکورد جدیدی در تولید و خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان اشاره کرد و گفت: ۱۹۵ هزار تن گندم خریداری شده طی سال گذشته از کشاورزان استان، با رشد چشمگیری در سال‌جاری به بیش از ۴۳۵ هزار تن رسیده و پیش بینی می‌شود این روند تولید تا ۵۰۰ هزار تن نیز ادامه داشته باشد.
استاندار زنجان این میزان تولید و خرید گندم را در سابقه استان بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: با این میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان انجام شده است، استان زنجان تا ۶ سال از خرید این محصول استراتژیک بی‌نیاز خواهد بود.
http://zanjan.farsnews.com/news/13970605000284

07 شهریور 1397 وحید اکبری 1606
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025