مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 گفت: از آغاز خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از 195 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان توسط 36 مرکز خرید در استان خریداری شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه 14 ؛ محمد ایزدی با بیان اینکه در پایان فصل خرید سال گذشته مقدار 195 هزار تن گندم خریداری شده بود گفت: امسال به همت سازمان جهاد کشاورزی استان و کشاورزان استان تا این موقع از فصل خرید این مقدار گندم از کشاورزان تحویل گرفته شده است.

ایزدی مقدار تحویل روزانه گندم به مراکز خرید را حدود 16 هزار تن اعلام کرد و افزود: این میزان خرید روزانه گندم در استان نیز بی سابقه است.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های سازمان جهادکشاورزی استان تولید گندم در استان امسال حدود 360 هزار تن است  ادامه داد : پیش‌بینی می‌شود که از این مقدار 300 هزار تن گندم به مراکز خرید استان تحویل داده شود.

 خرید 1100 تن دانه روغنی کلزا در استان زنجان

 مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از خرید 1100 تن دانه روغنی کلزا در استان خبر داد و گفت: از آغاز خرید تضمینی کلزا  تاکنون  1100 تن از این محصول از کلزاکاران خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه این مقدار کلزا توسط  6 مرکز خرید  و در 4 شهرستان تابعه استان خریدداری شده است  افزود: خرید دانه روغنی در استان همچنان ادامه دارد.

 افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در زنجان

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با اشاره به افتتاح سیلوی ذخیره‌سازی گندم در شهرستان ماهنشان در استان زنجان گفت: فاز اول این سیلو با ظرفیت تقریبا 10 هزار تن در زمینی با مساحت 5/2 هکتار و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و هزینه 30 میلیارد ریال به دست استاندار زنجان افتتاح شد. 

ایزدی افزود: با افتتاح این سیلو ظرفیت ذخیره‌سازی در استان زنجان چهار برابر افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 اظهار کرد: سالیانه 100 هزار تن گندم جهت مصارف نانوایی و 50 هزارتن برای صنف و صنعت دراستان تخصیص می یابد

http://gtc-portal.com/index.aspx?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=1234&newsview=13413
08 مرداد 1397 وحید اکبری 1585
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025