مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از پنجم تیرماه آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه نخستین محموله گندم استان در سیلوی زنجان خریداری شد؛ تصریح کرد: البته پس از چند روز خرید در ابهر و از دیروز خرید گندم در خدابنده نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 500 تن گندم در استان زنجان خریداری شده است؛ افزود: نخستین محموله گندم که از سرچم به میزان 10 تن رسیده بود؛ خریداری شد.

ایزدی در ادامه به میزان گندم پیش‌بینی شده برای خرید نیز اشاره کرد و گفت:  پیش‌بینی خرید در استان از 250 هزار تن به 280 هزار تن و قیمت خرید گندم در استان زنجان بر اساس قیمت علی‌الحساب ( یک هزار و 300 تومان) در مرکز خرید انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه مطالبات گندم‌کاران یک هفته تا 10 روز پس از خرید به حساب آنها واریز می‌شود؛ تصریح کرد: البته در این بازه زمانی 50 درصد از بهای گندم پرداخت و ما بقی طی ماه‌های آتی پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه به عرضه گندم استان در بورس نیز اشاره کرد و افزود: خرید گندم از کشاورزان به صورت مستقیم پرداخت می‌شود و سپس در بورس عرضه خواهد شد.
http://zanjan.farsnews.com/news/13970413000546

16 تیر 1397 وحید اکبری 1576
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025