مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار برنج در ماه رمضان اقدام به توزیع برنج دولتی شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح ضیافت 166 تن برنج هندی 1121 در زنجان توزیع شد، اضافه کرد: قیمت این برنج 5 هزار و 600 تومان تعیین شده بود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان همچنین از توزیع 234 تن برنج هومالی نیز خبر داد و گفت: این نوع برنج نیز به قیمت 3 هزار و 900 در زنجان توزیع شد.

ایزدی با بیان اینکه توزیع برنج‌ها قبل از ماه رمضان آغاز شده است، تصریح کرد: ایجاد ثبات نسبی در قیمت کالاهای موصوف، توزیع سراسری اقلام برنج از طریق شبکه فروش سراسری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف سراسری و محلی انجام شد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در استان برنج به میزان کافی و مورد نیاز شهروندان موجود است و از این نظر مشکلی در استان وجود ندارد، گفت: شهروندان نگران تهیه برنج مورد نظر خود نباشند.

ایزدی همچنین درباره بازه زمانی توزیع برنج تنظیم بازار نیز گفت: برنج اصولا در ماه رمضان، نزدیک عید نوروز و همچنین ماه‌های محرم و صفر توزیع می‌شود.
http://zanjan.farsnews.com/news/13970308000025

08 خرداد 1397 وحید اکبری 1624
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025