مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه‌ی 14، با اشاره به اهمیت کیفیت در سلامت مواد غذایی، یکی از برنامه‌های شرکت را در راستای تأمین نان مردم، حفظ و ارتقای کیفیت گندم خریداری و ذخیره‌سازی شده در استان زنجان اعلام و اظهار کرد: در این راستا بازرسی از کارخانجات آردسازی و سیلوهای بخش خصوصی استان انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه‌ی 14، محمد ایزدی گفت: غلات به ویژه گندم اصلی‌ترین و پرمصرف‌ترین ماده‌ی غذایی مردم است و از این رو شرکت غله‌ی زنجان به عنوان متولی تأمین ماده‌ی اولیه‌ی نان مردم استان، تمام تلاش خود را برای حفظ کیفیت گندم‌ها از طریق تأمین مراکز ذخیره‌سازی استاندارد برای نگه‌داری و انجام بازرسی‌ها برای حفظ کیفیت گندم‌ها انجام خواهد داد.

ایزدی افزود: به منظور نگه‌داری بهتر گندم‌ها و حفظ کیفیت آن‌ها بازدید‌های مستمر از مراکز ذخیره‌سازی گندم و سیلوها انجام می‌شود تا شاخص‌های نگه‌داری در شرایط استاندارد از جمله آفات انباری زنده و افت‌های مفید و غیرمفید بررسی شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه‌ی 14 تشریح کرد: در این راستا نمونه برداری و بررسی از گندم‌های موجود در 5 کارخانه‌ی آردسازی 5 سیلوی بخش خصوصی انجام می‌شود تا با اِعمال شاخص‌های کیفیت ذخیره‌سازی آرد مطلوب تحویل واحدهای نانوایی شود.
24 اسفند 1396 وحید اکبری 1769
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025