مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان خبر داد
افزایش 30 هزار تنی ظرفیت ذخیره‌‎سازی گندم در زنجان
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از افزایش 30 هزار تنی ظرفیت ذخیره‌‎سازی گندم در زنجان خبر داد.
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان 550 هزار تن است.
وی با اشاره به اینکه در حال وضعیت استان زنجان از نظر ذخیره‌سازی مطلوب است، تصریح کرد: فضای ذخیره‌سازی گندم استان طی روزهای آتی افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه برای نخستین بار شرکت مینوی خرم‌دره نیز 30 هزار تن فضای ذخیره‌سازی گندم آماده‌سازی کرده است، گفت: با این امر موافقت شده و شرکت نیز آمادگی خود را برای خرید گندم اعلام کرده است.
ایزدی با اشاره به اینکه فضای ایجاد شده استاندارد و مطلوب است، تصریح کرد: فضای ذخیره‌سازی کارخانه مینوی خرم‌دره به صورت فلزی ساخته شده است.
لازم به ذکر است، طبق اعلام جهاد کشاورزی استان زنجان میزان برداشت گندم در سال آینده بیش از 200 هزار تن اعلام شده و بر همین اساس نسبت به هماهنگی مراکز برای خرید گندم صورت گرفته که قرار است طبق برنامه اجرا شود.
گفتنی است، بیش از 56 مرکز خرید برای خرید گندم اعلام آمادگی کرده‌اند
19 اسفند 1396 وحید اکبری 2458
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025