مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
حمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تامین برنج مورد نیاز شهروندان شرکت غله تمهیدات لازم را اندیشیده است.وی با اشاره به اینکه بر این اساس قرار است، برنج هندی pr11 به میزان 126 هزار و 950 کیلوگرم توزیع شود، اضافه کرد: قیمت این برنج برای مصرف کنندگان 2 هزار و 699 تومان است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه قرار است، در آستانه عید نوروز برنج هوم مالی تایلندی به میزان 51 هزار و 450 کیلوگرم توزیع شود، افزود: قیمت این برنج 5 هزار و 600 تومان برای مصرف کننده تعیین شده است.
ایزدی با اشاره به اینکه امسال برنج هندی 1121 نیز به میزبان 123 هزار و 450 کیلوگرم توزیع خواهد شد، تصریح کرد: قیمت این برنج برای مصرف کننده نیز 5 هزار و 600 تومان است.
وی تصریح کرد: میزان برنج‌های تهیه شده در فروشگاه‌های استان توزیع شده و در بین مردم توزیع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه میزان برنج‌های توزیعی بر اساس نیاز مردم استان تهیه شده است، اضافه کرد: امیدواریم با این میزان برنج تهیه شده نیاز مردم استان برطرف شود.
08 اسفند 1396 وحید اکبری 1809
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025