مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
ه گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد ایزدی ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: براساس قوانین و مقررات متعدد قرار بود، 40 درصد تولیدات نان، از سنتی به صنعتی تغییر پیدا کند.وی با اشاره به اینکه آنچنان که باید در اجرای این هدف موفق نبوده است، اضافه کرد: این موضوع در سراسر کشور نیز احساس می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله و بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با اشاره به اینکه جلوگیری از ضایعات نان به میزان 8 درصد از اهداف تولید نان به صورت سنتی است، اضافه کرد: صرفه‌جویی در هزینه سلامت و حرکت به سمت حذف یارانه‌های آرد از دیگر اهداف تولید نان به صورت صنعتی است.
ایزدی با اشاره به اینکه از علل عدم توفیق نان صنعتی در استان زنجان عرضه نان‌های سنتی در سوپرمارکت‌ها است، بیان کرد: این در حالی است که این نان‌ها به دلیل بسته‌بندی در حالت گرم می‌تواند مضر باشد.
وی با بیان اینکه شرکت «کیان گرم نان» با ظرفیت 20 تن کار خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: این در حالی است که این شرکت در این مدت برای فعالیت خود با چالش مواجه بوده است.
09 بهمن 1396 وحید اکبری 1792
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025