مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای خرید گندم در سال آینده و اعلام جهاد میزان برداشت بیش از 200 هزار تن اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه طبق همین موضوع نسبت به هماهنگی مراکز برای خرید گندم صورت گرفته است، گفت: طبق برنامه قرار است، امسال خرید گندم در 56 مرکز انجام شود.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه دو مرکز از این مراکز برای شرکت غله است، افزود: همچنین 16 مرکز از مراکز خرید در نظر گرفته شده نیز مربوط به بخش خصوصی است.
ایزدی با اشاره به اینکه هر سال تعدادی مرکز نیز توسط تعاون روستایی برای خرید گندم در نظر گرفته می‌شود، گفت: سال آینده نیز 38 مرکز توسط تعاون روستایی در زمینه خرید گندم فعالیت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه طبق آمار گرفته شده قریب به 50 درصد از گندم استان زنجان در خدابنده تولید می‌شود، تصریح کرد: سیلوی موجود در این شهرستان بیشترین ظرفیت را با 110 هزار تن دارا است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت کل مراکز ذخیره‌سازی از جمله سیلوهای استان 550 هزار تن است، افزود: همچنین افزایش 60 هزار تنی سیلوها در دست انجام است.
ایزدی تصریح کرد: با تکمیل پروژه‌های در دست اقدام سیلوی بخش خصوصی استان تمامی شهرستان‌ها صاحب سیلو می‌شوند.
09 بهمن 1396 وحید اکبری 1810
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025