مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، محمد ایزدی گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری 71 هزار و 558 تن گندم مازاد استان زنجان به استان‌های البرز، تهران، گیلان، اصفهان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و یزد ارسال شده است.
ایزدی تشریح کرد: 42 هزار تن گندم از طریق سامانه‌ی حمل جاده‌ای و بیش از 29 هزار تن از طریق سامانه‌ی حمل ریلی به استان‌های مقصد منتقل شده که کل برنامه‌ی ابلاغی برای انتقال گندم در سال‌جاری برای استان60 هزار تن است.
وی در خصوص خرید تضمینی در سال 1397 تصریح کرد: مراکز خرید و ذخیره‌سازی استان در حال تجهیز و آماده‌سازی برای ورود به فصل خرید تضمینی گندم در سال آینده هستند و با برگزاری نشست‌های هماهنگی با سایر عوامل خرید تضمینی، برنامه‌ی خوبی برای خرید با کیفیت داریم.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، مقدار خرید تضمینی گندم در سال‌جاری را بیش از 195 هزار تن اعلام کرد و گفت: امسال بیش از 2539 میلیارد ریال به حساب گندم‌کاران استان واریز شد.
03 بهمن 1396 وحید اکبری 1711
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025