مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، محمد ایزدی اظهار کرد: در ارزیابی اخیر از نمونه انواع نان سنتی که با استاندارد شماره 2628 اندازه‌گیری می‌شود، با در نظر گرفتن شاخص‌های شکل، ویژگی سطح رویی و زیرین، رنگ، بافت، قابلیت جویدن، عطر و طعم، بو و عدم استفاده از جوش‌شیرین و عدم کپک‌زدگی، نان تولیدی در استان زنجان بیشترین نمره‌ی کیفیت را در کشور به خود اختصاص داد.

ایزدی افزود: ارزیابی و سنجش کیفیت 4 نان سنتی شامل: سنگک، بربری، تافتون و لواش توسط واحد کنترل کیفیت پس از نمونه‌برداری در هر ماه با استاندارد مورد نظر انجام می‌گیرد و نتایج سنجش به صورت ماهیانه گزارش می‌شود.

وی با اشاره به وجود 612 واحد نانوایی فعال در استان زنجان، تولید آرد با کیفیت را یکی از متغییرهای افزایش کیفیت تولید نان دانست و عنوان کرد: امسال در استان زنجان بیش از 195 هزار تن گندم از نوع باکیفیت با نرخ تضمینی 1300 تومان از کشاورزان تحویل و خریداری شد.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، همین از خرید تضمینی 793 دانه‌ی روغنی کلزا و بیش از 6 تن دانه‌ی روغنی گلرنگ در سال ‌جاری در این استان خبر داد.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=11075
17 آبان 1396 وحید اکبری 1867
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025