مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال خرید گندم در استان زنجان از اواخر خردادماه با قیمت مصوب یک هزار و 300 تومان انجام شد.
وی با اشاره به اینکه  امسال خرید در بیش از 40 مرکز خرید انجام شد که به علت پایان برداشت گندم هم اکنون خرید فقط در دو مرکز انجام می‌شود، اضافه کرد: تاکنون 195 هزار و 17 تن گندم در استان زنجان خریداری شده است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه از مجموع مطالبات گندم‌کاران 127 میلیارد تومان پرداخت شده است، گفت: میزان مطالبات مانده گندم‌کاران نیز 126 میلیارد و 500 میلیون تومان است.
ایزدی با اشاره به اینکه روند خرید گندم در دو مرکز باقی مانده در استان در حال انجام است، افزود: خوشبختانه کیفیت گندم خریداری شده در استان مطلوب است.
وی در ادامه گزارشی از وضعیت فروش گندم استان در بورس ارائه کرد و اظهار داشت: امسال برای نخستین بار گندم استان‌های خراسان شمالی، زنجان، اردبیل و مرکزی در بورس عرضه شد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال 60 هزار تن از گندم خریداری شده در استان زنجان در بورس عرضه شد، افزود: از این میزان 12 هزار و 60 تن به فروش رفته است.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960715001936
16 مهر 1396 وحید اکبری 1744
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025