مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از اواخر خردادماه آغاز شده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.وی با اشاره به اینکه امسال خرید گندم به نرخ مصوب یک هزار و 300 تومان انجام می‌شود، تصریح کرد: امسال خرید در بیش از 40 مرکز خرید انجام شد که به علت پایان برداشت گندم هم اکنون خرید فقط در دو مرکز انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با مطلوب ارزیابی کردن خرید گندم در استان زنجان افزود: تاکنون 194 هزار و 85 تن گندم در استان خریداری شده است.
ایزدی با اشاره به اینکه از مجموع مطالبات گندم‌کاران 127 میلیارد تومان پرداخت شده است، گفت: میزان مطالبات مانده گندم‌کاران نیز 126 میلیارد و 500 میلیون تومان است.
وی همچنین از عرضه گندم استان در بورس نیز خبر داد و تصریح کرد: امسال زنجان نیز جزو استان‎های پایلوتی است که گندم آن در بورس عرضه شد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان  ادامه داد: امسال برای نخستین بار گندم استان‌های خراسان شمالی، زنجان، اردبیل و مرکزی در بورس عرضه شد.
وی با اشاره به اینکه امسال 60 هزار تن از گندم استان زنجان در بورس عرضه شده است، گفت: از این میزان 11 هزار و 500 تن در بورس به فروش رفته است.

http://zanjan.farsnews.com/news/13960702000718
04 مهر 1396 وحید اکبری 1796
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025