مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: امسال 40 مرکز خرید تضمینی بیش از 25 هزار و 800 محموله گندم را از کشاورزان خریداری کردند.
وی تصریح کرد: خرید تضمينی گندم در استان زنجان كه از اواخر خردادماه آغاز شده بود، به پايان رسيد.
این مسئول با اشاره به اینکه امسال خرید گندم در بیش از 40 مرکز دولتی و مباشر خرید انجام شده است، تصریح کرد: امسال‌ 190 هزار تن گندم در استان زنجان در قالب 25 هزار و 734 محموله‌ خریداری شد.
ایزدی با بیان اینکه کل پول گندم خریداری شده 247 میلیارد تومان است، افزود: پرداختی بهای گندم به کشاورزان نزدیک به 103 میلیارد تومان است.
وی با اشاره به اینکه امسال زنجان نیز جزو استان‌های پایلوتی است که گندم آن در بورس عرضه شده است، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار گندم زنجان به همراه استان‌های، خراسان‌شمالی، اردبیل و مرکزی در بورس عرضه می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال 60 هزار تن از گندم استان زنجان در بورس عرضه شده است، گفت: از این میزان 11 هزار و 500 تن در بورس به فروش رفته است.
ایزدی با اشاره به اینکه عرضه گندم در بورس در خرید از کشاورزان تاثیری نداشته است، افزود: روند پرداخت مطالبات به کشاورزان نیز همچون سنوات گذشته انجام و 50 درصد از بهای گندم در زمان خرید و 50 درصد مابقی نیز در زمان تسویه حساب پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان گندم تولیدی در شهرستان خدابنده است، گفت: فضای کافی برای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان وجود دارد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان میزان مصرف سالیانه گندم در استان را 100 هزار تن اعلام کرد و افزود: مابقی گندم‌های خريداری شده به استان‌های هم‌جوار صادر می‌شود.
ایزدی با اشاره به اینکه همه گندم‌های مازاد بر نیاز کشاورزان در استان زنجان خریداری و ذخیره‌سازی شده است، افزود: با این حال دو مرکز دولتی تا پایان شهریور برای كشاورزانی كه تاکنون نتوانسته‌اند، گندم خود را تحویل دهند، فعال خواهند بود.
http://zanjan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=79481
21 شهریور 1396 وحید اکبری 1840
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025