مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار زنجان ونماینده مردم شریف خدابنده در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی ، بهره برداری از سیلوی 70 هزار تنی بتنی بخش خصوصی در شهرستان خدابنده استان زنجان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، ایزدی مدیرعامل این شرکت گفت: 50 درصد از گندم های استان در شهرستان خدابنده تولید می شود،
وی اظهارکرد: این سیلو با ظرفیت اسمی 100 هزار تن،  بعنوان اولین سیلوی بتنی بخش خصوصی در سال 1387 مجوز قانونی فعالیت خود را دریافت و امروز در سال 1396 با حمایت های دولت تدبیرو امید 70 هزار تن ظرفیت آن مورد بهره برداری قرار گرفته است.
گفتنی است: طرح احداث سیلوی ذخیره غلات کندوی شهرستان زرین رود، با اشتغالزایی مستقیم حدود 20 نفر و فرصت شغلی غیرمستقیم برای حدود 500 نفر و با در یافت 70 میلیارد ریال تسهیلات در فاز اول به بهره برداری رسیده است.
سرمایه گذاری بخش خصوصی برای تکمیل فاز اول این سیلو در شهرستان خدابنده، بالغ بر یکصد میلیارد ریال می باشد و مجموع هزینه این طرح حدود 210 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=10633
06 شهریور 1396 وحید اکبری 1843
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025